lorem
lorem

Обласне комунальне підприємство “міжнародний аеропорт Рівне”
Regional municipal enterprise “Rivne international airport”

Історія обласного комунального підприємства “Міжнародний аеропорт Рівне” починає свій відлік від літа 1945 р., тоді в 7 км від Рівного на захід від селища Тинне на колишній військовий аеродром приземлилася ланка літаків ПО-2 авіазагону ГВФ, що базувався в м. Львові. На цей загін покладалися оперативно-тактичні завдання по підтриманню зв’язку з північними районами Рівненщини, забезпеченню газетною продукцією, перевезенню пошти та інше.
У 1950 р. цей підрозділ збільшився і перетворився у 224 авіазагін Українського Управління цивільного повітряного флоту (ЦПФ).
У 1955 р. загін був реорганізований в 94 авіазагін Українського територіального управління ЦПФ.
У 1962 р. пройшла нова реорганізація, в результаті якої три авіазагони 94, 88 і 98 були об’єднані в один 91 авіазагін УТУ ЦПФ, авіаескадрильї якого базувалися в містах Рівне, Луцьк та Тернопіль. Було збудовано новий аеровокзал.
У 1963 р. наказом начальника Українського Управління ЦА 91 авіазагін був реорганізований в Рівненський об’єднаний авіазагін.
В кінці 70-х років почався новий поштовх в розвитку авіації на Рівненщині. У 1977 році в Рівному було збудовано новий сучасний аеровокзальний комплекс із прекрасною злітною смугою, що дозволило приймати літаки типу Ту-134, Ту-154, Як-40, Як-42, Іл-76 та інші.
Початок 80-х років визначається початком освоєння нового типу літаків – Л-410 УВП.
1990-1994 р.р. – пошук шляхів створення національної цивільної авіації України. Об’єднані авіазагони, як громіздкі виробничі структури вирішено реструктурувати.
Тому у 1993 р. на базі Рівненського авіазагону було створено Державний міжнародний аеропорт “Рівне” і міське Регіональне відділення авіакомпанії ЗАНГ. Відокремилась база ЕРТОЗ та агентство повітряних сполучень.
В грудні 1994 р. – державний міжнародний аеропорт “Рівне” та Рівненське Регіональне відділення авіакомпанії ЗАНГ об’єднуються і створюється Рівненське державне авіапідприємство “Універсал-Авіа”.
1 жовтня 2001 р. РДАП “Універсал-Авіа” було реорганізовано шляхом виділення з його складу Державного підприємства “Міжнародний аеропорт Рівне”.
В січні 2002 р. ДП “Міжнародний аеропорт Рівне” було перетворено в обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт Рівне”.
На сьогоднішній день ОКП “Міжнародний аеропорт Рівне” об’єднує роботу 16 служб та відділів, спрямованих на виконання основної функції аеропорту: надання послуг з обслуговування пасажирів, обслуговування вантажного транспорту, чартерних рейсів, кафе, діяльність автомобільного вантажного транспорту, оптова торгівля паливом.
На підприємстві працює більше 100 працівників.
ОКП “МА Рівне” регулярно проходить необхідні сертифікаційні перевірки, має всі необхідні для нормальної діяльності сертифікати.
Головною метою діяльності аеропорту є приймання та відправлення повітряних суден, здійснення їх комерційного, наземного та технічного обслуговування, обслуговування пасажирів, багажу, пошти та вантажів, а також надання всіх інших авіаційних та неавіаційних послуг авіакомпаніям, клієнтам, іншим юридичним та фізичним особам, здійснення різних видів непрофільної діяльності для задоволення соціальних та економічних потреб колективу працівників на основі отриманого прибутку.
Аеропорт здійснює експлуатацію аеродрому, аеровокзалу, засобів зберігання та заправки ПММ, засобів забезпечення технологічних процесів в зоні аеропорту теплом, електроенергією, транспортом. Показники роботи підприємства з кожним роком покращуються. Так за перше півріччя 2005 року з аеропорту “Рівне” було здійснено 69 літако-вильотів, за цей же період 2006 р. – 98 літако-вильотів.
В аеропорту розроблено Програму розвитку підприємства до 2009 року.
Головною концепцією програми є збереження і розвиток ОКП “МА Рівне”, як невід’ємної частини авіаційної галузі регіону, незалежно від форми власності чи господарювання.
Для її досягнення необхідно розглядати наступні завдання авіаційних та неавіаційних видів діяльності підприємства:
Авіаційна діяльність – покращення якості забезпечення авіаційної безпеки, розвиток наземного обслуговування повітряних суден.
Неавіаційна діяльність – розвиток автоперевезень та створення транспортно-експедиційного вантажного вузла.
Завдяки виконанню заходів Програми розвитку очікується отримання державної сертифікації згідно з правилами і стандартами ІКАО та підтримання статусу “Міжнародний аеропорт”, що забезпечить вже у 2009 році вихід підприємства із скрутного фінансового стану.
Проведення рекламно-інформаційної роботи з авіакомпаніями, створення більш привабливих економічних умов щодо обслуговування повітряних суден, ніж в аеропортах Росії та Білорусії, дозволить до 2009 р. збільшити кількість літако-вильотів з аеропорту. Це забезпечить збільшення доходів підприємства від його діяльності та регулярні відрахування до бюджетів.

Аеропорт “Рівне” починає свою історію з 1944 року. В 1978 році було з закінчено реконструкцію аеропорту, введено в дію новий аеровокзальний комплекс та штучна ЗПС. У 1992 році аеропорт отримав, а в 2005 році підтвердив статус міжнародного. На даний момент в аеропорту Рівне знаходиться постійно діючий прикордонний пункт пропуску та митний пост для забезпечення міжнародних польотів. Аеропорт Рівне розташований на 8 км на південний захід від м.Рівне, має вигідне географічне розташування на заході України і знаходиться на перехресті шляхів із Заходу на Схід і з Півночі на Південь, знаходячись в безпосередній близькості до транспортної розв’язки Київ – Варшава – Чоп, та залізничного вузла Здолбунів. Аеропорт має аеровокзал де здійснюється реєстрація і підготовка, як до польотів в межах України так і для міжнародний рейсів.
рейс
Рівне з висоти: рейс Рівне-Анталія 24 липня 2016 року
рейс
рейс
рейс
рейс
рейс